Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen 2 maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen door een mail naar ons te sturen. Dit kan via: info@tomosonderdelenzeeland.nl Wij zullen doorgaans binnen 2 werkdagen reageren en uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven. Mocht u het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/). Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht tevens ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.
Wat gebeurt er als ik de defecte product(en) niet retourneer?
- Als u kosteloos een of meer vervangende producten van ons toegestuurd heeft gekregen in verband met garantie en u heeft niet de defecte artikel(en) geretourneerd binnen de 14 dagen retourtermijn (tenzij u anders geïnformeerd ben), zijn wij helaas genoodzaakt om het aankoopbedrag van de product(en) in rekening te brengen.
- Als u het product voor een of het andere reden niet kan retourneren (i.v.m. een reden), graag dit aan onze klantenservice vermelden. Wij zullen uw retourtermijn dan tijdelijk uitstellen.