Betaalmogelijkheden & TomosOnderdelenZeeland

Betaalmogelijkheden bij TomosOnderdelenZeeland

Bij TomosOnderdelenZeeland willen we je een veilige en flexibele betaalervaring bieden. Daarom ondersteunen we diverse vertrouwde betaalmethoden, zodat je kunt kiezen wat voor jou het prettigst is. Hieronder vind je alle opties, voorwaarden en tips voor veilig betalen. In alle gevallen wordt de betaling verwerkt door Mollie.

Overzicht van betaalmethodes

Wij bieden momenteel de volgende betaalmogelijkheden:

  • iDEAL
  • Klarna
  • Klarna – Achteraf betalen
  • Riverty – Achteraf betalen
  • IN3 – Betaal in 3 delen
  • PayPal
  • Belfius Pay Button
  • KBC/CBC
  • Bancontact
  • Apple Pay
  • Creditcard (Visa, MasterCard, eventueel American Express)
  • Bankoverschrijving
  • Satispay
  • Betaling in de winkel bij afhalen (indien je kiest voor afhalen in Goes)

iDEAL

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen.

U betaalt via de mobiel bankieren app of de internetbankieromgeving van uw eigen bank.

iDEAL is namelijk een directe online overboeking van uw bankrekening naar de bankrekening van een ondernemer.

Kijk voor meer informatie op https://www.ideal.nl/

PayPal

Als je je bankrekening of creditcard aan je PayPal-rekening koppelt, blijft de werking exact hetzelfde.

Het enige verschil is dat je geen betaalgegevens meer hoeft in te voeren; deze worden beveiligd opgeslagen en worden automatisch voor je ingevuld.

Online betalen wordt zo nóg gemakkelijker.

Kijk voor meer informatie op https://www.paypal.com/nl/

Apple Pay

Apple Pay is de manier om te betalen.

Het vervangt je fysieke pasjes en contant geld door een manier van betalen die privé, makkelijker en veiliger is.

Of je nu in een winkel, op een website of in een app betaalt.

Kijk voor meer informatie op https://www.apple.com/nl/apple-pay/

Creditcard

Met Maestro, Mastercard en Visa creditcards kun je direct op een veilige manier elektronisch de betaling van je bestelling voldoen.

Kijk voor meer informatie op https://www.mastercard.com/

Maestro

Maestro is een merk van Mastercard.

Maestro-kaarten kunnen worden gebruikt voor betalingen in de winkel en voor het opnemen van contant geld bij geldautomaten.

De meeste Maestro-kaarten maken ook online betalingen mogelijk, afhankelijk van de bijbehorende bank.

Kijk voor meer informatie op https://www.mastercard.com/

Mastercard

Mastercard is een creditcard uitgever waarmee uw veilig en vertrouwd u aankopen kunt doen.

In veel gevallen zijn uw aankopen daarbij verzekerd voor schade, diefstal en verlies.

Kijk voor meer informatie op https://www.mastercard.com/

Klarna – Achteraf betalen

Met Klarna betaal je je bestelling pas na ontvangst.

De betaaltermijn van 14  of 30 dagen start zodra je aankoop wordt opgestuurd.

Dit betekent dat je de tijd kan nemen om je aankoop eerst te bekijken en eventueel terug te sturen – je betaalt dus alleen voor wat je houdt.

Kijk voor meer informatie op https://www.klarna.com/nl/

Riverty – Achteraf betalen

Met Riverty betaal je je bestelling pas na ontvangst.

De betaaltermijn van 14 of 30 dagen start zodra je aankoop wordt opgestuurd.

Dit betekent dat je de tijd kan nemen om je aankoop eerst te bekijken en eventueel terug te sturen – je betaalt dus alleen voor wat je houdt.

Kijk voor meer informatie op https://www.riverty.com/nl-nl/bedrijven/producten/bnpl-betaalmethoden/achteraf-betalen/

In3 – Achteraf betalen

iDEAL in3 – Spreid je betaling in 3 keer zonder rente

Wil je jouw aankoop niet in één keer betalen? Met iDEAL in3 kun je jouw aankoop gespreid over 3 termijnen binnen 60 dagen betalen, zonder enige extra kosten. Dit geldt voor aankopen vanaf €50,- tot maximaal €5.000,-.

Voordat je betaling wordt verwerkt, voeren we een snelle controle van je gegevens uit. Mocht je betalingsverzoek om wat voor reden dan ook niet worden goedgekeurd, neem dan gerust contact met ons op of kies een andere betaalmethode. Voor meer details over iDEAL in3, bezoek onze website.

Hoe het werkt:

  1. Kies bij het afrekenen voor iDEAL in3:

Selecteer iDEAL in3 als betaalmethode, waarna een snelle controle van je gegevens

plaatsvindt.

  1. Eerste betaling & verzending:

Doe de eerste betaling, een derde van het totale bedrag, via iDEAL en je bestelling wordt direct verzonden.

  1. Vervolgtermijnen:

De tweede termijn betaal je binnen 30 dagen, en de derde termijn binnen 60 dagen. Wij sturen je tijdig herinneringen, zodat je geen betaling mist.

Kijk voor meer informatie op https://payin3.eu/nl/

Bancontact

Online Shoppen vanuit uw luie zetel op eender welk moment van de dag én vlot en veilig betalen met de Bancontact-kaart? Het kan in steeds meer webshops

Kijk voor meer informatie op https://www.bancontact.com/nl

Sepa overboeking

SEPA overboeking, ook wel bekend als overboeking of bankoverschrijving, is een vertrouwde betaalmethode waarmee zowel nationaal als internationaal online betaald wordt.

Kijk voor meer informatie op https://www.ecb.europa.eu/sepa

Veilig betalen & beveiliging

  • Alle betaalverkeer wordt versleuteld met SSL/TLS
  • We werken met gecertificeerde betaalproviders die voldoen aan beveiligingsnormen
  • Je kaart- of bankgegevens worden niet opgeslagen op onze servers
  • Let erop dat je bij twijfel altijd via de officiële betaalprovider betaalt

Problemen met betaling?

Als je tegen problemen aanloopt tijdens het betalen (foutmelding, geweigerde betaling, etc.), kun je:

  1. Controleren of je saldo / limiet toereikend is
  2. Controleren of je internetverbinding stabiel is
  3. Een andere betaalmethode kiezen
  4. Contact opnemen met je bank of creditcardmaatschappij
  5. Contact opnemen met onze klantenservice:

We helpen je graag verder om je betaling succesvol af te ronden.

Contactgegevens

Heeft u toch nog vragen? neem gerust contact via onze contactpagina.

Heb je hulp nodig?

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:
  • 085-0045764
  • 085-0045764
  • info@tomosonderdelenzeeland.nl