Bestellingen

 

Kan ik een product bestellen welke niet op de website staat?

Ja, onze webshop bevat namelijk vooralsnog slechts een klein deel van het totale assortiment.
Het kan dus voorkomen dat we het product dat u zoekt niet in onze webshop aanbieden, maar in de meeste gevallen alsnog dezelfde dag uit voorraad kunnen versturen.
We sturen u graag binnen 1 werkdag een persoonlijke offerte per e-mail/app.
U heeft dan ook de mogelijkheid om direct online te bestellen en te betalen.
Hebben wij uw betaling op werkdagen voor 18:00 uur ontvangen? Dan wordt deze dezelfde dag nog verstuurd met PostNL of klaargelegd in onze winkel in Goes

 

Kan ik een bestelling annuleren?


Heeft u een bestelling geplaatst en betaald, maar wilt u deze alsnog annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Zolang uw bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunnen we uw bestelling eenvoudig annuleren.
Is uw bestelling inmiddels verwerkt en verzonden? Dan kunnen we uw bestelling helaas niet meer annuleren.
Uiteraard kunt u de bestelling wel weigeren aan de deur zodra deze wordt bezorgd. Uw bestelling komt dan automatisch weer bij ons terug.



Zijn alle artikelen in de webshop altijd voorradig?


Uiteraard doen we onze uiterste best om onze getoonde voorraad in onze webshop zo actueel mogelijk te houden.
Helaas kan het door de gelijktijdige verkoop in de winkel voorkomen dat artikelen onverhoopt toch niet voorradig blijken te zijn in de webshop.
In dit geval zullen wij u direct verwittigen en een eventueel alternatief aanraden. Uiteraard heeft u ook de mogelijkheid om het bestelbedrag terug te laten storten op uw bankrekening.